اس ام اس باحال جديد
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
اس ام اس باحال جديد
نوشته شده در جمعه 26 ارديبهشت 1393
بازدید : 4142
نویسنده : Mohammad

اس ام اس باحال جديد

 ........


دوستان شما مثل طلا و جواهر هستند، به دست آوردنشون سخته، ولی نگه داشتنشون سخت تره...

 

.......

 

لطفا در نگهداری من کوشا باشید!

نرو پايين سر کاريه

.

.

.

نرو

.

.

.

نرو

.

.

.

سلام، آفرین که به حرف شيطون گوش نکردی، من اين پايين منتظرت بودم.

مي‌خواستم بگم: مسواک بزن هميشه تا دندونات تميز شه!

 

............

 

براي من يه فرشته بودي اما هيچ وقت منو دوست نداشتي و هميشه با رقيب هاي من پرواز کردي .خدا را شکر تازه فهميدم تو عزرائيلي

 

.........


از اونجا که شتر در خواب بيند پنبه دانه ،گهي لپ لپ خورد گه دانه دانه، وظيفه خود دونستم بيدارت کنم آخه داشتي بالشو مي خوردي

 

........


آرامش در زندگي بهترين چيزه
بيا به آرامش فکر کنيم
به زندگي
به عشق
به زيبايي
به بهشت
به جهنم
به درک
به تو چه
به من چه
برو اعصاب ندارم

 

..........

 

خيلي ببخشيد..مثل اينکه موقع بدي مزاحم شدم..خواستم بپرسم آب خوردي آفتابه رو کجا گذاشتي

 

.......

 

دومی ها...سومی ها...دیپلمه ها...دانشجویان...مهندسان...وکلا...پزشکان...هنرمندان

همتون فدای کسی که الان داره این اس ام اس رو می خونه ...

 

.............



:: موضوعات مرتبط: اس ام اس جوک , ,
:: برچسب‌ها: اس ام اس باحال جديد , طنز , جك , اس ام اس باحال جديد , خنده دار , بامزه , پيامك جديد , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: